Obchodní podmínky
Jsme plátci DPH.
Způsoby platby
DOBÍRKOU
Česká pošta - cenný balík: 150,- Kč
Pokud se jedná o menší zásilku o velikosti obálky např. A5 nebo A4 je cena za dobírku nižší: 99,- Kč
Platíte při převzetí zásilky.
BANKOVNÍM PŘEVODEM (pro převody v Kč)
na č. ú: 2192281028/3030
název banky: Air Bank
dle velikosti zásilky je cena: 55 až 120,- Kč
Zásilku vyexpedujeme po připsání částky na účet
DOBÍRKA na Slovensko
je zpoplatněná dle velikosti zásilky:
pokud se jedná o menší zásilku o velikosti obálky A5 nebo A4, je cena za dobírku 120,-Kč,
za standardní balík dobírka na Slovensko činí 270,- Kč
OSOBNÍ ODBĚR
V obchodě na adrese Pekařská 39, Brno, nebo po telefonické domluvě na tel. 608 274 762.
Odeslání zboží
Vaše objednávky se snažíme vyřídit co nejdříve. Zboží zasíláme prostřednictvím České pošty. Zboží zasíláme dobírkou nebo doporučeně. Poštovné a balné v ČR činí 99 Kč až 150 Kč dle objemu zboží. Zboží platíte při dodání Českou poštou nebo jiným smluvním přepravcem, respektive při jeho převzetí na úložném místě. Doba dodání není garantována, ale v praxi se pohybuje kolem 4 pracovních dní. Tímto způsobem zasíláme zboží i mimo Českou republiku. Zboží je možné uhradit rovněž na účet č.: 2192281028/3030. K částce za zboží je připočítáváno poštovné od 55 Kč do 150 Kč. Dobírka (poštovné) na Slovensko činí 270 Kč, rovněž záleží na objemu zásilky. Nejste-li při doručení zboží k dispozici, zanechá Vám pošta oznámení o uložení zásilky.
Každá zásilka obsahuje daňový doklad. V případě zájmu o využití služeb jiného dopravního subjektu záleží na dohodě mezi dodavatelem a odběratelem. V takovém případě dodavatel zajistí odběrateli přesnou kalkulaci přepravních služeb.
V případě, že objednané zboží není t.č. na skladě k dispozici, budete o této skutečnosti obratem informováni telefonicky nebo e-mailem. Zboží Vám bude zasláno ihned po jeho obdržení a my děkujeme za Vaši shovívavost.
Reklamace zboží
V případě poškozeného zboží můžete zásilku reklamovat.
Reklamace přepravních služeb
Vzhledem k tomu, že za škody při přepravě ručí dopravce, doporučujeme si vždy zásilku prohlédnout přímo před dopravcem. Pokud při této prohlídce zjistíte poškození obalu, sepište ihned s dopravcem protokol o poškození a zásilku nepřebírejte.
Vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí tímto reklamačním řádem vypracovaným ve smyslu zákona č. 40/1964 Sb. (Občanský zákoník) a zákona č. 634/1992 Sb. (zákon o ochraně spotřebitele).
I. Kupující je povinen doručenou zásilku, dodanou prodávajícím, prohlédnout co nejdříve po převzetí zboží od prodávajícího. V případě odeslání zboží, po jeho předání od přepravce. Kupující je povinen zboží prohlédnout bez zbytečného odkladu, jakmile se zboží dostane do jeho držení.
II. Prohlídku musí kupující provést tak, aby zjistil veškeré vady, které je možno zjistit při běžném ohledání zásilky.
III. Kupující je povinen oznámit prodávajícímu bezodkladně po provedení prohlídky dodaného zboží všechny vady, které zjistil. Při zjištění rozdílu v množství nebo druhu zboží mezi údaji v předávacím dokladu (daňový doklad) a skutečně dodaným zbožím je kupující povinen podat do 2 pracovních dnů písemnou zprávu o těchto vadách prodávajícímu.
IV. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně a ve lhůtách uvedených v článku
V. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést, o jaké vady se jedná a jak se projevují, současně musí kupující uvést i nárok, který v důsledku výskytu uplatňuje. Kupující může uplatnit některý z těchto nároků:
- odstranění vad dodáním náhradního zboží za zboží vadné
- dodání chybějícího množství zboží
- odstranění vad opravou
- přiměřenou slevu z kupní ceny
- odstoupení od smlouvy, jedná-li se o vadu podstatnou.
VI. Písemné oznámení o zjištěných vadách s uplatněním svých nároků podle článku IV. uplatňuje kupující v místě, ze kterého bylo zboží dodáno.
VII. K reklamaci je kupující povinen ve všech případech předložit doklady osvědčující nákup reklamovaného zboží u prodávajícího.
VIII. Reklamace včetně odstranění vady musí být prodávajícím vyřízena:
a) bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace
b) případně v delší lhůtě, na které se mohou prodávající a kupující dohodnout
Odstoupení od smlouvy
Kupujete-li zboží jako soukromá osoba, máte právo dle zákona č.367/2000 do 14 dnů od převzetí zboží odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. V takovém případě obdržené zboží zašlete zpět na naší adresu:
- zboží musí být v původním nepoškozeném obalu
- nesmí být použité a poškozené
- musí být kompletní (s originálem dokladu o koupi)
- s písemnou žádostí o odstoupení od smlouvy, uvedením čísla objednávky, datem nákupu
- s adresou pro vrácení peněz
Zboží zašlete výhradně jako obyčejný balík, zásilky na dobírku nepřijímáme. Balík Vám doporučujeme pojistit, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám. Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze zašleme složenkou a to nejpozději do 14 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží a jeho kontrole.
Ochrana osobních údajů
I. Obsah a účel dokumentu
II. Správce osobních údajů – kdo jsme a jak nás můžete kontaktovat?
III. Jaké osobní údaje zpracováváme a jak je získáváme?
Běžné osobní údaje, které zpracováváme:
IV. K jakým účelům osobní údaje zpracováváme, po jakou dobu a co nás k tomu opravňuje?
A. Zpracování osobních údajů za účelem uzavření smlouvy a plnění smluvních povinností
B. Zpracování osobních údajů pro splnění povinností z účetních, daňových a dalších právních předpisů
C. Zpracování osobních údajů pro účely oprávněných zájmů našich nebo třetí osoby
- Oprávněným zájmem je ochrana a prokázání našich práv a právních nároků, zejména z uzavřených smluv anebo způsobené újmy. Pro tyto účely zpracováváme osobní údaje po dobu 4 let po ukončení smluvní spolupráce nebo našeho posledního kontaktu, pokud k uzavření smlouvy nedošlo. Tato lhůta je stanovena vzhledem k promlčecím lhůtám nároků se zohledněním toho, že se o případném u soudu uplatněném nároku nemusíme dozvědět hned v okamžiku jeho uplatnění druhou stranou. Pro tyto účely jsou uchovávány údaje ze smluv, faktur a naší vzájemné komunikace.
- Oprávněným zájmem je dále přímý marketing. Pro zasílání obchodních sdělení budeme zpracovávat tyto osobní údaje našich klientů: Jméno, příjmení, adresa, e-mail, telefon. Zasílání obchodních sdělení na váš mail můžete odmítnout. Pokud bychom pro zaslání naší nabídky nebo informací o novinkách používali klasickou tištěnou formu nebo telefonní hovor nebo některou z komunikačních aplikací typu skype, messenger, i zde budeme respektovat, pokud nám dáte vědět, že si další kontakt nepřejete.